Quantcast
افزودن به علاقه‌مندی

دوره جامع گرافیک (سایت)

«گرافیک وب» یکی از مباحث روز دنیای ماست که هنوز در کشور ما چندان شناخته شده نیست و به قدر کافی به آن پرداخته نشده است. صفحات وب هر چقدر هم که از نظر کدنویسی و برنامه‌نویسی قوی باشند و از تمامی مهارت‌های نرم‌افزاری در طراحی سورس سایت بهره ببرند، باز امتیاز نهایی با گرافیک خوب یا بد آن تعیین می‌شود. اگر اهداف آینده وب‌سایت تنها متمرکز به درآمدزایی و فاقد ظرافت‌های هنری و گرافیکی باشد حتما کاربران را از خود فراری می‌دهد. به عبارت دیگر این اصول صحیح طراحی‌گرافیک است که انتقال دهنده حس آرامش و امنیت در صفحات وب است. یک وب‌سایت خوب وقتی خلق می‌گردد که حوزه طراحی گرافیک با حوزه برنامه‌نویسی وب در هم آمیزد و شما بتوانید سایتی با گرافیک خوب و اصول برنامه‌نویسی درست را پیش روی خود داشته باشید. «گرافیک وب»، نحوه و ترکیب استفاده از رنگ‌ها، چیدمان عناصر تصویری در سایت، نوع و سایز قلم‌ها، رنگ قلم‌ها، نمایش تصاویر و در کل موضوعاتی از این دست را شامل می‌شود. لذا بر آن شدیم تا با ارائه یک دوره فشرده آموزشی با عنوان «دوره جامع طراحی‌گرافیک سایت» مشکلات موجود در صنعت نشر دیجیتال کشور را برطرف کرده و به تربیت کارشناسان طراحی وب بپردازیم.

 

برنامه آموزشی

امروزه نرم‌افزارهای قدرتمندی چون فیگما، ادوبی‌ایکس‌دی و اسکچ وجود دارد که طراحان سایت از آنها بهره می‌برند اما نکته‌ای که حلقه مفقوده این تخصص است، تسلط لازم بر مبانی گرافیک، رنگ‌شناسی و استفاده به جا از فونت و عناصر بصری در سایت‌هاست. در «دوره جامع طراحی‌گرافیک سایت» علاوه بر آموزش نکات روز «گرافیک وب»، کار با نرم‌افزارهای گرافیکی چون:

  • Adobe XD
  • Figma
  • Adobe Photoshop
  • Adobe InDesign
  • Adobe Bridge
  • Adobe Illustrator
  • Acrobat Pro DC

آموزش داده می‌شود و مهارت‌های مختلف کار با رایانه و استخراج منابع گرافیکی از فضای اینترنت ارائه می‌شود و هنرآموزان پس از طی کردن دوره قادر هستند به عنوان یک طراح‌گرافیک شروع به کار نمایند و از تکنیک‌های مختلف گرافیکی در آثار خود استفاده کنند. سرفصل‌های آموزشی این دوره به گونه‌ای تنظیم شده است که هنرآموز بلافاصله پس از اتمام دوره، توانایی جذب در بازار کار را داشته باشد و بتواند در پروژه‌های مختلف طراحی وب شرکت کند.

 

مخاطبین دوره

این دوره به صورت یک مجموعه آموزشی فشرده تنظیم شده است و کلاس‌ها به صورت پروژه‌محور برگزار می‌شود. نقطه تمایز «دوره جامع طراحی‌گرافیک سایت» با آموزش‌های موجود، انتقال درست نکات کاری و جذب سریع هنرجویان در بازار کار است. این دوره که شامل دو دوره «مقدماتی» و «پیشرفته» است به گونه‌ای تنظیم شده که هنرجویان پس از اتمام آن قادر خواهند بود شغلی پاره‌وقت، با سرمایه‌ای اندک و ریسکي مناسب، درآمدي خوب، زمان و مکان نامحدود برای انجام کار، بدون نیاز به سابقه‌کاری حرفه‌ای و زودبازده داشته باشند. آموزش نرم‌افزارهای روز طراحی سایت، بررسی وب‌سایت‌های معتبر جهانی، دعوت از هنرمندان سرشناس طراحی‌گرافیک برای حل دغدغه‌های هنرجویان، از جمله مزیت‌های این دوره است. لذا شرکت در این دوره به دانشجویان رشته‌های مختلف هنری، طراحان نوپا، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، مدیران هنری موسسات، کارشناسان فرهنگی – هنری، صاحبان کسب و کار و ادمین استارتاپ‌ها، مدیران کانون‌های فرهنگی-هنری، مدیران مجموعه‌های مختلف کشور و همه علاقه‌مندان به صنعت نشر دیجیتال توصیه می‌شود. بالطبع علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره نیازمند آشنایی اولیه با رایانه خواهند بود.

مدت دوره

12 جلسه 3 ساعته

توضیح: این دوره در دو ترم آموزشی به صورت «مقدماتی» و «پیشرفته» به هنرجویان عزیز ارائه خواد شد.

 

زمان برگزاری دوره

دوشنبه ها – از ساعت 16 الی 18:30

 

مدرس: مصطفی جمالی

  • کارشناس ارشد ارتباط تصویری(گرافیک)
  • عضو رسمی انجمن صنفی طراحان‌گرافیک ایران(IGDS)
  • عضو رسمی موسسه توسعه هنرهای تجسمی (CIVA)
  • مشاور و مدرس دوره‌های تخصصی طراحی‌گرافیک
  • مدیر هنری نشریات مختلف فرهنگی – هنری کشور
  • مدرس دوره‌های تخصصی آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی
  • مبتکر دوره‌های نوین گرافیک وب و مطبوعاتی

 

 

مکان برگزاری دوره

حوزه هنری

توضیح: تنها هنرجویانی امکان شرکت در دوره «پیشرفته» را دارند که در دوره «مقدماتی» فعالیت بیشتری داشته باشند.

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید
Clicky