Quantcast
افزودن به علاقه‌مندی

آموزش فن بیان و اصلاح سخنوری

ما انسان‌ها مدام با یکدیگر در ارتباطیم. ارتباطاتی که از طریق کلام و گفت‌وگو شکل می‌گیرند و ادامه پیدا می‌کنند.همه ارتباطات ما از قبیل کاری و شخصی مبتنی بر کلام و بیان هستند.

پس به راحتی می‌توان فهمید که فن بیان نقش مهمی را در زندگی ما بازی می‌کند.

شما چه معلم باشید و چه وکیل، چه سخنران باشید و چه مدیر، و چه حتی در زندگی روزمره بخواهید با اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود، ارتباط بهتری برقرار کنید، نیاز به آشنایی با اصول و فنون بیان خواهید داشت.

مکتب مهر برای آموزش این مهارت کاربردی، دوره «آموزش فن بیان و اصلاح سخنوری» را برای علاقه مندان به این رشته برگزار می کند.

مدت زمان دوره: 10 جلسه

روزهای برگزاری: یکشنبه ها ساعت 16 تا 19

 

سرفصل های دوره به شرح زیر است:

1. مبانی فن بیان و اصلاح گفتار

2. آشنایی با تئوری حرفه گویندگی

3. ورود به عرصه ی تمرینات عملی

4. تمرینات دو به دو هنرجویان

5. آشنایی با تمرین های تنفسی (تنفس دیافراگمی و نفس گیری درست)

6. نوشتن مطالب نو در قالب بداهه گویی

7. تمرینات بداهه گویی مقابل دوربین و یا میکروفن

8. اجرای اتودهای شخصی و گروهی گویندگی

9. تمرینات عملی کنترل تنفس (شمع _ بادکنک و…)

10. جمع بندی و آزمون در قالب شفاهی یا کتبی

 

علیرضا علیا متولد تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.وی بازیگری تئاتر را از دوران کودکی آموخته و دانش آموخته اولین دوره کلاس های آزاد بازیگری کارگاه امین تارخ است. اولین بازی سینمایی وی آخرین شناسایی سال 71 و همچنین ورود به عالم حرفه ای سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر و مجری بیش از 52 برنامه مختلف هنری تلویزیون و گویندگی در رادیو و گویندگی بسیاری از برنامه های مستند تلویزیونی را عهده دار بوده است. ازدیگر فعالیت های کاری ایشان بازی در سریال فروشگاه، دومین انفجار، انتظار سرخ، روزهای مه آلود، پلیس جوان، قدرت، ارثیه سبز، چراغی در مه، آیینه های نشکن، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، سال های مشروطه و… تله فیلم های سایه، تنهایی رود، نقش لیلی، صبح امید، تقاطع شب، بی بی، خانه کاغذی و… را می توان اشاره کرد. از جمله جشنواره هایی که وی در آن شرکت کرده است، جشنواره فیلم شهر، یازدهمین جشنواره فیلم و تئاتر فجر، شرکت در جشنواره فیلم فجر در سال 82، با فیلم دوشیزه، جشنواره فیلم پلیس با فیلم خانه کاغذی.

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید
Clicky