Quantcast
افزودن به علاقه‌مندی

آموزش ساخت پادکست

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که کلمه پادکست به گوشش نخورده باشد.

پادکست یک برنامه شنیدنی است که مخاطبان می توانند همزمان با انجام دیگر کارهایشان در اداره، خانه یا حتی در مسافرت و رانندگی به پادکست گوش دهند.

با ساخت پادکست می توان بسته های آموزشی جذابی در زمینه های مختلف علمی، هنری، ورزشی، تکنولوژی و… تهیه کرد. با انتشار محتوای صوتی آموزشی در محیط های انتشار پادکست، شنونده از آموزه های شما بهره می گیرد. همچنین می توانید از این راه به کسب درآمد بپردازید.

روزهای برگزاری: چهارشنبه ها ساعت 15 تا 17

سرفصل های دوره به شرح زیر است:

– انتخابِ موضوع و نوشتن پادکست
– ضبط صدایی باکیفیت با کمترین امکانات
– ویرایش صدا، صداگذاری و کار با نرم‌افزار cubase
– انتشار پادکست و شیوه‌های درآمدزایی

 

استادفرج‌اللهی مدرس دوره فن بیان:

استاد مهدی فرج‌اللهی متولد سال ۱۳۶۱، مهندسی برق الکترونیک خوانده است. فعالیت مطبوعاتی و طنز را با «گل آقا» آغاز کرد و با نشریاتی چون رشد جوان و نوجوان و چند مجله دیگر به این فعالیت ادامه داد. برای رادیو و تلویزیون نویسندگی و اجرا می‌کند و کتاب‌های متعددی از ایشان منتشر شده است.
بخشی از فعالیت‌های مهدی فر ج‌اللهی در زمینه اجرا و گویندگی:
برنامه‌های لیموترش، یخ‌در‌بهشت، نَقلِ نُقلستان در رادیو صبا، نیشدارو رادیو ایران، به شرط زندگی رادیو نمایش، صد سال به این سالها رادیو گفتگو، اُفُقاتور شبکه افق، میز گفتگوی باهمستان شبکه جام جم، دوم شخص مفرد شبکه امید، برنامه دگرخند دفتر طنز حوزه هنری، پادکست‌های متعدد و بسیاری برنامه‌های دیگر و برگزاری دوره‌های متعدد فن بیان در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علامه طباطبایی، علوم پزشکی شهید بهشتی و …

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید
Clicky